• להתקשרות מהירה


למה כדאי להתקין מצלמות אבטחה לבית?

מי לא היה רוצה להגן על מה שיש לו ועל מה שהוא בנה בעשר אצבעות לאורך שנים? כולנו הרי עובדים קשה ורוצים לעשות הכול כדי לשמור על מה שיש לנו, רק השאלה היא איך נכון לעשות זאת. אחת מהאופציות הטובות ביותר היא התקנת מצלמות בבית, שכן בצורה כזאת תוכלו לדעת כל מה שמתרחש אצלכם אפילו כשאתם נמצאים בחו"ל. זה לא משנה אם המטרה שלכם היא רק להרתיע או שאתם חושדים שעוזרת הבית לא מתנהגת כראוי כי מה שבטוח זה שכדאי יהיה להתקין מצלמה איכותית שתוכל לצלם עבורכם בכל עת.


הדרך הנכונה להגן על הבית ועל העסק

הקמתם עסק לפני שנים, התאמצתם ואתם רוצים לשמור עליו מכל משמר? אם כך, אתם לגמרי צודקים רק השאלה היא איך אפשר לשמור על מה שבניתם בעשר אצבעות. זה נכון לא רק לגבי העסק שאתם מנהלים אלא גם לגבי הבית הפרטי וכדאי שתדעו שהתקנת מצלמות אבטחה במרכז זו הדרך הנכונה. ראשית, מצלמות אבטחה הן בעלות כוח הרתעה גדול כי מי שעובר במקום ורואה שהוא מוגן על ידי מצלמות אבטחה יחשוב פעמיים האם לפרוץ אליו או לא. שנית, מצלמות כאלה באמת מצלמות את הנעשה ולכן, בעת צרה ניתן יהיה להשתמש בהן כדי לגלות מה באמת קרה במקום.



                                              

מערכות הקלטה ומצלמות אבטחה Provision             מערכות הקלטה ומצלמות אבטחה Hikvision                    

בהתקנה של מצלמות אבטחה זה לא מספיק שהמצלמה תהיה מצלמה איכותית וטובה. כדי שהמצלמה תעבוד כמו שצריך היא צריכה להיות מותקנת באופן מקצועי, בזוית המתאימה לתפוס את כל האזורים החשובים, ליצור מצב שהמצלמות מסונכרנות כך שרמת השטחים המתים תהיה מינימלית וכמובן להתקין אותה בצורה כזאת שלא יהיה קל לשבש את פעולתה ע"י סנוור למשל.

בנקודה קריטית שכזו באה לידי ביטוי המקצועיות והניסיון של סיסטם תקשורת עם מעל 20 שנות ניסיון בתחום, ועם רקע התקנות של מצלמות במועצות מקומיות, בבנקים, בחנויות תכשיטים ועוד אנחנו סיסטם תקשורת יכולים להבטיח לך שההתקנה ומערכת האבטחה כולה תהיה לשביעות רצונך.

        

להזמנת שירות / יעוץ אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני.


09-7925400