דף הבית >> מאמרים >> מרכזיה טלפונית חכמה בעסק

7 סיבות מדוע חשוב שתהיה לך מרכזיית טלפונים חכמה בעסק

בעידן הטכנולוגי הרווי ערוצי תקשורת מסוגים שונים, ורווי תחרות בין עסקים, קל מאוד לאבד לקוח פוטנציאלי יקר שמנסה ליצור איתך קשר. אם לא תהיה זמין עבורו באופן מיידי, הוא מיד ידלג למתחרים שלך, מסכימים? אם יש לך שני עובדים או יותר, וקו טלפון אחד שיהיה תפוס בזמן שלקוח אחר ינסה להשיגך.. כבר איבדת שיחת מכירה. לא חבל..? אם שעות פעילות העסק הסתיימו, ויש שיחות נכנסות, תאבד גם אותן.. חבל!! אם אתה מספק גם שירות לקוחות - חובה שתהיה לך מרכזייה!! תודעת השירות בארץ התפתחה מאוד. לא תהיה זמין ללקוחותיך, הם ידאגו שגם אחרים ידעו את זה!

אז איך מרכזיית טלפונים חכמה יכולה להועיל לך וללקוחות הפוטנציאליים שלך?
  1. שיחה מזוהה – אם  שיחה נכנסה ולא הספקת לענות, תמיד תוכל לחזור למספר שתועד כעת המערכת הטלפונים החכמה שלך.
  2. ניתוב שיחות – כל שיחה נכנסת "תזכה" לניתוב הראוי לבעל המקצוע הנכון בעסק.
  3. העברת שיחות – אם "זה לא אני, זה פופטיץ.." השיחה תועבר לפופטיץ לטיפול מהיר.
  4. "מיקומך בתור" – זכרו! הלקוחות שלכם אוהבים לדעת היכן הם עומדים. עדכנו אותם: "מיקומך בתור הוא 1.."
  5. רינגטון שיווקי לעסק – בעת ההמתנה, הלקוח ישמע על מוצרים ושירותים נוספים של העסק, שייתכן שלא הכיר קודם.. ספרו לו! הוא רוצה לדעת!
  6. שיחת ועידה – ניתן להעלות אנשים נוספים על הקו.
  7. הקלטת שיחות – חשוב!! וכל מילה נוספת מיותרת...
אנו מספקים מגוון רחב של מערכות טלפונים מתקדמות, התקנה ושירות. מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעה מותאמת לצורכי העסק שלכם, שתשתלם לכם ביותר.
צלצלו עכשיו  09-7925400 אנו מבטיחים להיות זמינים לכם!
 
צוות סיסטם תקשורת